• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
4

کارفرمایان موظف به درج مبالغ پایه سنوات در لیست هوشمند ارسالی کارگاهها و لحاظ حق بیمه آن هستند

  • کد خبر : 43635
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کارفرمایان موظف به درج مبالغ پایه سنوات در لیست هوشمند ارسالی کارگاهها و لحاظ حق بیمه آن هستند

توسکانیوز/همسو با مصوبات سالانه شورایعالی کار ، کارفرمایان موظف به اعمال مبالغ حق سنوات کارگران در لیست ارسالی حق بیمه ماهانه می باشند که با ایجاد لیست هوشمند این امکان فراهم شده است . به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همسو با مصوبات شورایعالی کار ، کارفرمایان از ابتدای سال […]

توسکانیوز/همسو با مصوبات سالانه شورایعالی کار ، کارفرمایان موظف به اعمال مبالغ حق سنوات کارگران در لیست ارسالی حق بیمه ماهانه می باشند که با ایجاد لیست هوشمند این امکان فراهم شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همسو با مصوبات شورایعالی کار ، کارفرمایان از ابتدای سال ۱۴۰۳ بابت لیست حق بیمه اسفند ماه ۱۴۰۲ باید نسبت به اعمال مبالغ پایه سنوات بابت کارگرانی که حداقل یکسال سابقه کار دارند اقدام نمایند .

بر این اساس با عنایت به آماده سازی و توسعه نرم افزار لیست هوشمند در بخش کپی لیست و تهیه لیست آنلاین و از سویی به استناد مصوبات سالانه شورایعالی ، کارفرمایان ملزم میباشند مبلغ پایه سنوات را در لیست حق بیمه کارگاه لحاظ و حق بیمه مربوطه را پرداخت نمایند .

همچنین کارفرمایان با توجه به حذف شماره برگه و شناسه پرداخت از فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و حذف سقف پرداخت آنلاین از درگاه اینترنتی باید از بستر ایجاد شده جهت واریز مبالغ حق بیمه بهره ببرند

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=43635
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.