• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
2

چند روز اخیر آب شرب شهرستان رضوانشهر بسیار آلوده است

  • کد خبر : 45003
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
چند روز اخیر آب شرب شهرستان رضوانشهر بسیار آلوده است

توسکانیوز/ شنیده ها حاکی از این است که چند روز اخیر آب شرب شهرستان رضوانشهر بسیار آلوده است فردین حق پرست مدیر شبکه بهداشت در این رابطه گفته است: حسب اطلاعات واصله در چند روز اخیر ، خصوصاً امروز ، تعدادی از شهروندان با علائم تهوع ، استفراغ به همراه بدن درد مراجعاتی به مراکز […]

توسکانیوز/ شنیده ها حاکی از این است که چند روز اخیر آب شرب شهرستان رضوانشهر بسیار آلوده است

فردین حق پرست مدیر شبکه بهداشت در این رابطه گفته است: حسب اطلاعات واصله در چند روز اخیر ، خصوصاً امروز ، تعدادی از شهروندان با علائم تهوع ، استفراغ به همراه بدن درد مراجعاتی به مراکز درمانی از جمله بیمارستان داشته که با اقدامات اولیه درمانی ، بصورت سرپایی مداوا و ترخیص گردیده اند.
حاليه مراتب از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دست بررسی میباشد و بزودی نیز نتیجه اعلام خواهد شد ، از عموم مردم خواهشمندیم رعایت مسائل بهداشتی را خصوصا در رابطه با شستشوی بهداشتی میوههای تابستانی و آب آشامیدنی و نیز بهداشت فردی را رعایت نموده و در صورت داشتن علائم به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=45003
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.