• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
1

غافلگيري سارق کابل برق حين سرقت در رشت

  • کد خبر : 43647
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
غافلگيري سارق کابل برق حين سرقت در رشت
فرمانده انتظامي رشت از شناسايي و دستگيري سارق سابقه‌دار کابل برق با 7 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد

،توسکانیوز/سرهنگ “محمود حافظي” در گفت‌وگویی با اعلام اينکه مقابله با سرقت و ناهنجاري اجتماعي، عزم همگاني را مي‌طلبد، اظهارداشت: برخورد قاطع پليس با سارقان و ايجاد فضاي ناامن براي آن‌ها و از طرفي ارتقاء سطح آگاهي عمومي با تشديد اقدامات پيشگيرانه، موجب کاهش وقوع سرقت مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به اينکه طي هفته‌هاي اخير با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان رشت، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتري ۱۴ رشت حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي يك نفر را در حال سرقت كابل برق مشاهده که اين فرد به محض رويت پليس اقدام به فرار كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از دستگيري اين فرد با اقدامات پليسي صورت گرفته و اعتراف او به ۷ فقره سرقت کابل برق خبر داد و بيان‌داشت: سارق ۴۸ ساله سابقه‌دار پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان با تاكيد بر حذف زمينه‌هاي وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=43647
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.