• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
0

ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی حوزه سلامت گیلان تشکیل شد

  • کد خبر : 4127
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی حوزه سلامت گیلان تشکیل شد
جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی را به جهت رفع بحران‌های سلامت استان تشکیل دادند

 

توسکا نیوز_ به گزارش پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، ستاد جمع آوری کمک های مردمی حوزه سلامت گیلان به همت جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شد.

این ستاد با هدف جمع آوری و کانالیزه کردن کمک های مردمی برای رفع بحران‌های سلامت در گیلان، تهیه اقلام مورد نیاز و توزیع عادلانه کمک‌های جمع‌آوری شده بین مراکز بهداشتی و درمانی استان ایجاد شده است.

دکتر علی حمیدی مدنی رئیس هیئت موسس این ستاد و دکتر مرتضی رهبر طارمسری، دکتر امیررضا قایقران، دکتر علی منفرد و دکترعلی محمدزاده جوریابی از اعضای آن هستند.

ستاد نیکوکاری سلامت گیلان با ارسال اطلاعیه ای از مردم خواست تا کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۱۳۱۱۳۱۱۳۶۴۰۰ واریز کنند.

همچنین شماره شبای IR 10130100000000287899100 و شماره حساب ۲۸۷۸۹۹۱۰۰ در بانک رفاه شعبه گلسار رشت نیز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هزینه ان ها در جهت توسعه سلامت استان معرفی شده است.

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=4127
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.