• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
4

ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه یک رشت در سالجاری به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 43695
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه یک رشت در سالجاری به بهره برداری می رسد

به گزارش توسکا نیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی مدیرکل این مجموعه با حضور در محل احداث ساختمان جدید شعبه یک رشت از روند اجرا و پیشرفت کار بازدید و پیرامون برخی موانع اجرایی کار با شهردار رشت به گفتگو پرداخت . در […]

به گزارش توسکا نیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی مدیرکل این مجموعه با حضور در محل احداث ساختمان جدید شعبه یک رشت از روند اجرا و پیشرفت کار بازدید و پیرامون برخی موانع اجرایی کار با شهردار رشت به گفتگو پرداخت .
در این بازدید که با حضور مهندس رحیم شوقی شهردار رشت ، حسن کریمی کرنق عضو شورای شهر ، مهندسین شرکت پیمانکار و شرکت خانه سازی تامین اجتماعی انجام پذیرفت برخی مشکلات و موانع حادث شده در روند پیشرفت کار مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
شایان ذکر است پروژه ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه یک رشت از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز و حسب برنامه ریزی های صورت گرفته در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید .
این ساختمان در سه طبقه و زیربنایی با متراژ ۳۷۰۰ مترمربع و با هدف ایجاد رضایتمندی مخاطبان و رعایت شأن و منزلت بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان حوزه عمل این مجموعه در حال ساخت است

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=43695

    برچسب ها

    ثبت نظرات

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
      دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.