• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
1

در راستای گزارشات مردمی ؛ بازرسی از کارخانجات شهر صنعتی رشت به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد

  • کد خبر : 3948
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
در راستای گزارشات مردمی  ؛ بازرسی از کارخانجات شهر صنعتی رشت به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد
در راستای نظارت بر اجرای توصیه نامه 30 بندی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هیاتی متشکل از واحدهای بازرسی و اشتغال مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت به همراه کارشناس مرکز بهداشت این شهرستان از کارخانجات و واحد های تولیدی آژیراک، پینک، ایران رادیاتور و داروگر شهرستان رشت بازدید بعمل آوردند.

 

توسکا نیوز_ به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸ هیاتی متشکل از واحدهای بازرسی و اشتغال مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت در راستای نظارت بر اجرای توصیه نامه ۳۰ بندی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از کارخانجات و واحد های تولیدی آژیراک، پینک، ایران رادیاتور و داروگر شهرستان رشت بازدید بعمل آوردند. در این بازدید که  کارشناس مرکز بهداشت این شهرستان نیز حضور داشت، موارد بهداشتی و قانونی به واحد های تولیدی تذکر داده شد.
شایان ذکر است  بر اساس توصیه نامه مذکور کلیه واحد های تولیدی موظفند بنا به ضرورت و تسریع در جلوگیری از شیوع ویرروس کرونا بر اساس تاکید مقام عالی وزارت و سایر دستگاه های ذیربط نسبت به کاهش ساعت کاری، سنجش تب در ورودی شرکت ها، ضد عفونی محیط، نصب بنر و بروشور های آموزشی، مرخصی با حقوق به افراد دارای سابقه بیماری، عدم تجمعات غیر ضروری، استفاده از مواد ضد عفونی دست و … اقدام کنند.

شایان ذکر است ، با توجه به دستور مستقیم مدیرکل بازرسی ها تا پایان شیوع ویروس کرونا این اقدامات  با همکاری کارشناسان اداره بهداشت به جهت متولی بهداشت در واحدهای تولیدی ادامه دار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=3948
  • منبع : توسکا نیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.