• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
3

حضور افزون بر ۴۰روحانی در طرح تبلیغی سواحل گیلان

  • کد خبر : 44930
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
حضور افزون بر ۴۰روحانی در طرح تبلیغی سواحل گیلان
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای طرح تبلیغی سواحل در استان خبر داد . به گزارش سرتوک ؛ حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر شنبه در جمع  اصحاب رسانه  با گرامیداشت اعیاد ذی الحجه به ویژه غدیر ، اظهار کرد: در شب عید غدیر ، رشت میزبان برنامه محفل خواهد شد و آنتن شبکه سه سیما به ظرفیت‌های قرآنی گیلان اختصاص پیدا می‌کند
توسکانیوز/ حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر شنبه در جمع  اصحاب رسانه  با گرامیداشت اعیاد ذی الحجه به ویژه غدیر ، اظهار کرد: در شب عید غدیر ، رشت میزبان برنامه محفل خواهد شد و آنتن شبکه سه سیما به ظرفیت‌های قرآنی گیلان اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به جزئیات بر پایی برنامه محل در استان و تلاش برای اجرای هرچه بهتر آن تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران روایتگر حال خوب گیلانی‌ها در جشن بزرگ قرآنی در شب عید غدیر باشند
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت تبلیغ و تنویر افکار عمومی برای مقابله با جریان سازی دشمنان اظهار داشت: مردم از صدر اسلام تاکنون نقش محوری در تبلیغ دین ایفا کردند که این مهم باید گسترش و تقویت شود.
وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی با سه محور مردمی کردن تبلیغ دین، نگاه تخصصی در تبلیغ و نگاه تعاملی این حوزه فعالیت می‌کند ، از راه اندازی اتاق وضعیت فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: تخصصی کردن فضای تبلیغ مبلغین در قالب کارگروه‌های تخصصی در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان دنبال شد.
حجت الاسلام نجفی به تشکیل کارگروه تخصصی کودک و نوجوان و فضای مجازی در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان اشاره و بیان کرد: آموزش و توان افزایی ائمه جماعات در گیلان با تشکیل و برپایی کارگاه‌های آموزشی در چارچوب قرارگاه قرارگاه ملی مساجد پیگیری و انجام شد.
این مسئول از راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی در دو شهرستان خمام و ماسال خبر داد و اضافه کرد: قرارگاه نوجوانان و قرارگاه بانوان در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تشکیل شد.
وی با اشاره به برپایی جشن قرآنی با محوریت مفاهیم قرآن در این استان بیان کرد: در حال حاضر ۷۰۰ حافظ قرآن ۵ جز به بالا در گیلان فعالیت دارند.
نجفی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از طرح ملی زندگی با آیه‌ها در گیلان اضافه کرد: مشارکت مردم در طرح ملی زندگی با آیه‌ها بی نظیر بود و حدود ۱۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اجرای طرح تبلیغی سواحل در استان گفت: افزون بر ۴۰ روحانی و مبلغ فرهنگی در طرح تبلیغی سواحل گیلان فعالیت خواهند داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از ساخت ۳۰ خانه عالم در استان گیلان خبر داد و اضافه کرد: گیلان دارای ۷۴ خانه عالم است

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=44930
  • منبع : توسکانیوز

برچسب ها

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.