• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
1

حضور استاندار گیلان در تجمع بزرگ سلیمانی ها در پیاده راه فرهنگی رشت

  • کد خبر : 1854
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
حضور استاندار گیلان در تجمع بزرگ سلیمانی ها در پیاده راه فرهنگی رشت
استاندار گیلان در تجمع مردمی سلیمانی ها که با هدف محکومیت به شهادت رساندن سردار بزرگ و پرافتخار ایران و اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، حضور یافت

 

حضور استاندار گیلان در تجمع بزرگ سلیمانی ها در پیاده راه فرهنگی رشت

 

استاندار گیلان در تجمع مردمی سلیمانی ها که با هدف محکومیت به شهادت رساندن سردار بزرگ و پرافتخار ایران و اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانداری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در تجمع مردمی سلیمانی ها که در محکومیت به شهادت رساندن سردار پرافتخار اسلام و ایران، سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، حضور یافت.

در این مراسم که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س ) برگزار شد، مردم و مسئولان انقلابی گیلان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی ، خشم و تنفر خود علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را در به شهادت رساندن سردار پرافتخار اسلام و انقلاب ابراز داشتند

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=1854

    ثبت نظرات

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
      دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.