• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
1

جلسه امور بانوان شهرستان رشت با حضور معاون فرماندار برگزار شد

  • کد خبر : 1265
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
جلسه امور بانوان شهرستان رشت با حضور معاون فرماندار برگزار شد
سعیدی کیا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: بالغ بر ۲۰ نفر از بانوان شهرستان رشت در این انتخابات ثبت نام نمودند که این امر نشانگر تمایل بانوان به مشارکت در امور سیاسی است.

پایگاه تحلیلی خبری توسکا نیوز: کمیسیون‌امور بانوان شهرستان رشت با حضور معاون فرماندار برگزار شد
جلسه ی کمیسون بانوان شهرستان رشت با حضور فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت برگزار شد در این نشست معاون فرماندار ضمن اشاره به وجود آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد،طلاق و…عنوان کرد که سازمان هایی همچون بهزیستی،کمیته ی امداد، علوم پزشکی و شهرداری با تهیه و تدوین برنامه های کارشناسی شده به خصوص با محوریت زنان و بانوان و بسط آن در شهرها و روستاها در خصوص رفع این مشکلات، بسیار کارگشا باشند. سعیدی کیا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: بالغ بر ۲۰ نفر از بانوان شهرستان رشت در این انتخابات ثبت نام نمودند که این امر نشانگر تمایل بانوان به مشارکت در امور سیاسی است

 

 

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=1265

    ثبت نظرات

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
      دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.