• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
3

ترخیص تجهيزات پزشكي برای مقابله با ويروس كوويد ١٩از گمرک گيلان

  • کد خبر : 4464
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
ترخیص تجهيزات پزشكي برای مقابله با ويروس كوويد ١٩از گمرک گيلان
ابوالقاسم يوسفي نژاد ناظر گمركات استان گيلان از واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا از گمرک بندرانزلي و تحویل آن به مراکز بهداشتی خبر داد

توسکا نیوز_ به گزارش روابط عمومي گمركات استان گيلان ابوالقاسم يوسفي نژاد ناظر گمركات استان گيلان از واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا از گمرک بندرانزلي و تحویل آن به مراکز بهداشتی خبر داد.
‏‎ابوالقاسم يوسفي نژاد اظهار كرد: با توجه به چالش عظيم جهاني در خصوص شيوع ويروس كرونا، در راستاي همكاري با مدافعان سلامت پزشكان و پرستاران و كادر درماني بيمارستانها با ارايه تسهيلات جهت انجام امور گمركي مَي توان سهم ارزنده اي جهت پيشگيري از شيوع اين بيماري و كمك به آحاد مردم علي الخصوص مردم شريف گيلان داشت.
‏‎وی ضمن اعلام آمادگي در راستاي تسهيل و تسريع هر گونه خدمات گمركي جهت ترخيص اقلام بهداشتي و پزشكي ادامه داد: بر این اساس تعداد ٨٥٨ دستگاه تنفسی به گمرك گيلان وارد و با مساعدت مسئولین ارشد اين گمرك در كمترين زمان ممكن ترخيص و تحویل مراکز بهداشتی و درماني استان شد.
شايان ذكر است دستگاه‌های مراقبت تنفسي با تجهیز به مانیتورینگ پیشرفته بیمار، کمک به تصمیم‌گیری‌های پزشک و داشتن قابلیت‌های کاربردی در ماسک آن، راحتی بیماران و بازگشت سریع‌تر تنفس طبیعی در آن‌ها را فراهم می‌آورد.
روابط عمومي ستاد نظارت گمركات استان گيلان

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=4464
  • منبع : توسکا نیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.