• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
1

بیانیه شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پی شهادت سردار سرافزار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 1733
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۹:۳۱
بیانیه شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پی شهادت سردار سرافزار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی

  بیانیه شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پی شهادت سردار سرافزار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بسم رب شهداء و الصدیقین شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضایعه بزرگ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران و فرزند برومند ملت ایران را به محضر مقدس امام زمان […]

 

بیانیه شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پی شهادت سردار سرافزار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی

بسم رب شهداء و الصدیقین
شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضایعه بزرگ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران و فرزند برومند ملت ایران را به محضر مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح، نیروهای مقاومت اسلامی، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
شهید سلیمانی نمونه ای برجسته از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود، او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در همه این سالیان بود.

فرمانده دلاور سپاه اسلام عمری را در راه مجاهدت و مبارزه با دشمن خبیث و شقی در آرزوی شهادت بود و از سنگرهای هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و حریم امنیت میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و امروز به دست منفورترین دشمن بشریت و حامی بزرگ تروریسم به افتخار و پاداش جاودانه شهادت نائل آمد.
محور پرافتخار مقاومت، مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی شهید سلیمانی است. وی نسلی معتقد و متعهد از جوانان رزمنده مؤمن و انقلابی در ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان را پرورش داد که با اتکا به روح جهاد و مقاومت و اسلام اصیل در مقابل استعمار و استکبار و زیاده‌گویی قدرت‌های بیگانه و تروریست‌های منحرف و سیه‌دل تکفیری داعش ایستادند.

بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.
ملت ایران و آزادی خواهان جهان همچون همیشه نام و یاد مجاهدان و مبارزان شهید را لحظه‌ای فراموش نخواهند کرد و دلاوری‌های خالصانه شهید معظم حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد شد و چه سرانجامی زیباتر از شهادت که آرزو و پایان دنیای مادی ائمه اطهار (ع)، مجاهدان، صلحا و دوستداران راه حق و حقیقت و نقطه اوج انسان است و دشمن زبون از درک آن عاجز و درمانده است.

شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=1733

    ثبت نظرات

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
      دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.