• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
1

انتخاب مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان یکی از فعالان برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی

  • کد خبر : 44990
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
انتخاب مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان یکی از فعالان برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی
حسن صنعتکاران مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با ارسال لوح تقدیری از کیوان مرتضوی به عنوان یکی از موثرترین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی در سال 1402 تجلیل نمود

توسکانیوز/به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در لوح صادره از سوی حسن صنعتکاران مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان آمده است :

سازمان بسیج ادارات و کارمندان به عنوان یکی از اقشار پیشتاز و موثر با هدف نقش آفرینی در کارآمدسازی و ارتقاء سلامت نظام اداری و کمک به تحقق دولت اسلامی اقدام به اجرای برنامه میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی در چند سال اخیر نموده است . دیدار چهره به چهره با مردم و مشاهده مشکلات و کاستی ها از نزدیک و تلاش برای رفع آنها از نتایج مهم این نهضت بوده است .

ملاحظه اثرات ملموس اجرای برنامه میزهای خدمت به عنوان راهی میانبر و مسیری مکمل در ارائه خدمت بی منت به مردم به نحوی بوده است که رهبر انقلاب از آن به منزله یکی از اقدامات شاخص بسیج در امر خدمت رسانی یاد کردند .

اکنون که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر (عج) به عنوان یکی از موثرترین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی استان گیلان در سال ۱۴۰۲ انتخاب شده اید بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاشهای مجاهدانه جنابعالی در این امر اعلام داشته و موفقیت روز افزون شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمانهای والای آن از درگاه احدیت مسئلت دارم .

شایان ذکر است در سال گذشته دهها میز خدمت جهادی شهرستانی در محل شعب ، عمومی در مصلی ها و مساجد و تخصصی در شهرک های صنعتی و … توسط تامین اجتماعی گیلان برپا گردید

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=44990
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.