• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
3
دبیر ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان:

اصلاح‌طلبان با همراهی مردم، دولت وفاق ملی تشکیل خواهند داد

  • کد خبر : 44936
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
اصلاح‌طلبان با همراهی مردم، دولت وفاق ملی تشکیل خواهند داد
عضو ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در گیلان: رویکرد دکتر پزشکیان در اداره دولت، رویکردی اخلاق‌مدارانه و به دور از تنش و حاشیه خواهد بود

به گزارش توسکانیوز/محمد سعیدزاده، دبیر ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در گیلان، در گفت‌وگویی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در صورت همراهی مردم و پیروزی پزشکیان در انتخابات، از همه ظرفیت‌های انسانی کشور بهره گرفته و دولت وفاق ملی تشکیل خواهند داد.
وی افزود: شخصیت اخلاقی مسعود پزشکیان به گونه‌ایست که توان تجمیع نیروهای کارآمد کشور را با سلایق و دیدگاههای مختلف دارد و این برگ برنده ایران‌دوستان برای گذار از وضعیت امروز کشور است.
دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه گیلان با اشاره به پیامدهای دوقطبی شدن جامعه گفت: اختلافات جناحی و کشمکش‌های باندی طی دو دهه گذشته، بخش عظیمی از سرمایه‌های مادی و معنوی کشور را تلف کرد و غیر از گستردن دامنه اختلافات نیروهای سیاسی به دشمنی و عناد و تعمیق چالش‌ها و فرصت‌سوزی، آورده‌ای برای ایران نداشت.
سعیدزاده ادامه داد: رویکرد دکتر پزشکیان در مناظره‌ها نشان داد که او مشکلات و رنج‌های اصلی مردم کشور را به خوبی می‌داند و به جای درگیر کردن کشور و صرف انرژی برای پرداختن به حاشیه‌ها، به دنبال علاج دردهاست.
وی با اشاره به همراهی و اعتماد اکثریت مردم جامعه به اصلاح‌طلبان در طول نزدیک به سه دهه گذشته اظهار کرد: متاسفانه مردم هر بار که به اصلاح‌طلبان و نیروهای میانه‌رو روی آوردند، جریانات ذی‌نفوذ و مخالف، راه را بر اصلاح‌طلبان صعب و غیرقابل عبور کردندو به تحقیر و تخریب منتخب مردم دست زدند تا این انتخاب آنان را اشتباه، بی‌فایده و ناکارآمد جلوه دهند.
عضو هیات رییسه جبهه اصلاحات گیلان ادامه داد: مردم حق دارند که از برآیند عملکرد و رفتار جریانات سیاسی دلسرد و خسته و مأیوس باشند، اما تجربیات بشری نشان داده که صندوق رأی، با همه مشکلات و کاستی‌های موجود، امن‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش انتقال قدرت در دنیاست.
سعیدزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم که مردم کشور از فرصت پدید آمده برای اصلاح امور، آشتی با جهان و وفاق در ایران و بازگشت به زندگی به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری کنند.

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=44936
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.