• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
رئیس شورای اسلامي شهر رشت خبر داد :

۸۵ درصد فاز سوم تالاب عینک رشت لایروبی شده است/ احداث کمربند سبز در تالاب

  • کد خبر : 45278
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
۸۵ درصد فاز سوم تالاب عینک رشت لایروبی شده است/ احداث کمربند سبز در تالاب
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: فاز سوم تالاب عینک رشت شامل پهنه رصد خانه و مجموعه کوشیار گیلانی ، حدودا ۸۵ درصد لایروبی شده است

توسکانیوز/به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت، با اشاره به وضعیت تالاب عینک رشت اظهار کرد: فاز یک لایروبی تالاب عینک در محدوده پارک دانشجو به اتمام رسیده و اجرای لایروبی فاز دوم این محدوده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه فاز سوم تالاب عینک رشت حدود ۸۵ درصد لایروبی شده است افزود: فاز سوم تالاب عینک رشت شامل پهنه رصد خانه و مجموعه کوشیار گیلانی ، حدودا ۸۵ درصد لایروبی شده و هم اکنون چهار خودروی بیل به همراه پانزده کمپرسی در آن محدوده مشغول فعالیت هستند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت به احداث کمربند سبز در تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: قرار است حدود دوکیلومتر کمربند سبز در مجموعه تالاب عینک ایجاد شود که شامل رینگ پیاده روی، دوچرخه سواری، فضای سبز، سکوی ماهیگیری و ایستگاه پرنده نگاری و اسکله است.

کارگرنیا با اشاره به احداث رستوران دریایی در تالاب عینک رشت بیان کرد: طرح احداث رستوران دریایی در تالاب عینک رشت در دستور کار است و معاونت امور زیر بنایی شهرداری و سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت مسئولیت پیگیری آن را بر عهده دارد.

وی به دیگر نقاط تالاب عینک رشت اشاره کرد و‌ گفت: برخی از نقاط تالاب که آب بخشی از زمین های کشاورزی نیز توسط آن تامین می شود پس از اتمام فصل کشاورزی ، نسبت به لایروبی آن محدوده از تالاب نیز اقدام می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=45278
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.