• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0
مدیرعامل فومن شیمی بهداشت:

۱۵ درصد تولیدات این شرکت صادر می شوند

  • کد خبر : 51231
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۳
۱۵ درصد تولیدات این شرکت  صادر  می شوند
رویگر حق‌رو با اشاره به صادرات ۱۵ درصد تولیدات این شرکت گفت: محصولات فومن شیمی بهداشت به کشورهای افغانستان، عراق، کشور های CIS، کشورهای خلیج فارس، چند کشور آفریقایی و حتی ونزوئلا صادر می‌شود

توسکانیوز/مهندس «مجید رویگر حق‌رو » مدیر عامل شرکت فومن شیمی بهداشت در نشست با اصحاب رسانه  که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ، ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران  به ارایه ی عملکرد و ظرفیت‌ها و سابقه فعالیت هلدینگ فومن شیمی پرداخت.

وی ادامه داد ؛شرکت فومن شیمی با سابقه ۶۰ ساله، توسط مهندس «سید عباس موسوی رهپیما» بنیان‌گذاری شده و اکنون با ۱۲ شرکت زیرمجموعه در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد. «فومن شیمی بهداشت» که ۷ سال پیش تأسیس شد، با برندهایی با قدمت ۳۰ سال، در دو گروه محصول خانگی (هوم‌کر) و مراقبت شخصی فعالیت می‌کند و در هر دو حوزه رهبر بازار داخلی است.

مدیر عامل فومن شیمی بهداشت با بیان آمار فروش محصولات گفت: از هر ۱۰ قوطی حشره‌کش فروخته‌شده در ایران، ۹ قوطی متعلق به برند تارومار این شرکت است.

رویگر حق‌رو ادامه داد:۶۰ درصد بازار اسپری مو نیز در اختیار برند کاسپین همین شرکت قرار دارد.
به گفته وی، این شرکت از به‌روزترین تکنولوژی ایتالیا استفاده می‌کند و اخیراً با سرمایه‌گذاری دو و نیم میلیون یورویی، دستگاه جدیدی با ظرفیت ۲۵۰ قوطی در دقیقه خریداری کرده است.

رویگر حق‌رو با اشاره به صادرات ۱۵ درصد تولیدات این شرکت گفت: محصولات فومن شیمی بهداشت به کشورهای افغانستان، عراق، کشور های CIS، کشورهای خلیج فارس، چند کشور آفریقایی و حتی ونزوئلا صادر می‌شود.
وی افزود: محصولات حشره‌کش ما دارای استانداردهای سخت‌گیرانه اروپایی و سازگار با محیط‌زیست هستند و تنها حشره‌کش‌های ایرانی‌اند که به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شوند.

مدیرعامل فومن شیمی بهداشت مشکلات تولید را شامل سهمیه‌بندی و کمبود ارز، طولانی شدن روند تخصیص ارز، قطعی مکرر برق و کمبود گازوئیل دانست و گفت: با سرعت تولید ۷۰۰ قوطی در دقیقه، حتی یک دقیقه قطعی برق می‌تواند ضرر سنگینی به ما و اقتصاد کشور وارد کند.
وی همچنین حفظ نیروی انسانی متخصص را چالشی مهم دانست و از تمایل برخی نیروهای جوان به مهاجرت گلایه کرد.

رویگر حق‌رو  در خاتمه خاطر نشان کرد؛ : با وجود کاهش قدرت خرید مردم در برخی گروه‌های محصول، ما نه‌تنها تعدیل نیرو نکردیم، بلکه با افزودن محصولات جدید، رشد ۷ درصدی در تعداد فروش ثبت کردیم.
وی تأکید کرد: حتی در بحران جنگ ۱۲ روزه، تولید را دو شیفت ادامه دادیم، حقوق‌ها را به موقع پرداخت کردیم و از کارکنان نیز تقدیر به عمل آوردیم

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=51231
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.