• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
0
سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت خبر داد؛

مراجعه بیش از ۷۲۰۰۰ بیمار به درمانگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

  • کد خبر : 45609
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
مراجعه بیش از ۷۲۰۰۰ بیمار به درمانگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

توسکانیوز/:دکتر پرویز گلچین سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از مراجعه تعداد۷۲۴۷۹ بیمار در سه ماهه نخست امسال به درمانگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت خبر داد. به گزارش هویت گیلان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، دکتر […]

توسکانیوز/:دکتر پرویز گلچین سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از مراجعه تعداد۷۲۴۷۹ بیمار در سه ماهه نخست امسال به درمانگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت خبر داد.
به گزارش هویت گیلان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، دکتر پرویز گلچین سرپرست این بیمارستان عنوان کرد: در سه ماهه اول سالجاری تعداد ۷۲۴۷۹ نفر به صورت سرپایی در درمانگاه این مرکز ویزیت شده اند و این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۶۲۴۸۹ بیمار بوده، نشان دهنده رشد ۱۶ درصدی مراجعان سرپایی به این بیمارستان است.
سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ضمن اعلام اینکه از مجموع ۷۲۴۷۹ بیمار سرپایی مراجعه کننده به بیمارستان ۴۳۱۹۳ مورد توسط پزشکان عمومی و بقیه توسط متخصصین ویزیت شده اند گفت: درمانگاههای عمومی، داخلی، ارتوپدی ، جراحی مغز و اعصاب ، زنان و زایمان ، بیشترین تعداد مراجعین سرپایی در سه ماهه گذشته را داشتند .
دکتر گلچین یادآور شد: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت که تنها بیمارستان ملکی جنرال سازمان تامین اجتماعی در شهر رشت می باشد دارای سه درمانگاه عمومی و۱۵درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شامل زنان و زایمان، کودکان، داخلی، جراحی عمومی، بیماریهای عفونی، قلب و عروق، داخلی مغز و اعصاب، ارتوپدی، بیهوشی، ارولوژی، گوش وحلق وبینی، جراحی مغز و اعصاب، روانپزشک، فوق تخصص گوارش، فوق تخصص ریه است که در دوشیفت صبح و عصر فعال می باشد.
وی در ادامه افزود:بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در حال حاضر با دارا بودن ١۶٨ تخت فعال و داشتن بخشهای بستری شامل زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، ارولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، داخلی اعصاب، عفونی، ارتوپدی، کودکان، نوزادان بیمار و NICU، ICU، CCU، قلب و عروق، جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی و بخشهای پاراکلینیک شامل داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، MIR فیزیوتراپی و تشخیص ویژه در جهت رضایتمندی بیماران خدمات ارائه می دهد.
سرپرست بیمارستان در پایان گفت: بیمه شدگان می توانند به منظور اخذ نوبت از مراکز درمانی ملکی سازمان به صورت غیر حضوری همه روزه از ساعت ۶صبح علاوه بر روشهای کد دستوری:#١٣*١۴٢٠*۴* و #۲۴*١۴٢٠٢٠*۶۶۵۵*، وبسایت nobat.tamin.ir و nobatdgilan.tamin.ir،اپلیکیشن رایطب و شماره تلفنهای ٠١٣٣٣۶١٧۵٠٢ الی ٧، از طریق سامانه متمرکز و با شماره گیری ۴۴٩۵۵( با تلفن ثابت) و ٠١٣۴۴٩۵۵ (با تلفن همراه) نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=45609
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.