2

در مجمع فوتبال گیلان چه گفتم؟

  • کد خبر : 43727
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
در مجمع فوتبال گیلان چه گفتم؟
به قلم نقی هدایتی

توسکانیوز/ نقی هدایتی/چند روز قبل از برگزاری مجمع هیات فوتبال گیلان متن کوتاهی را استوری کردم و از اعضای مجمع پرسیدم :
قرار است مسابقه ای روز شنبه در منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شود. در این مسابقه یک نفر در مقابل چند نفر قرار دارد. آن یک نفر، نه بازیکن خوبی است ، نه محبوب تماشاگران و رسانه هاست و نه شرایط خوبی دارد اما از حمایت داور وسط و کمک ها ، ناظر ، توپ جمع کن ها و… برخوردار است و بدون این که حتی بازی شروع شود، پیروز مسابقه است . آیا در چنین وضعیتی اصلا باید در این مسابقه شرکت کرد یا خیر ؟
روز جمعه در اخبار دیدم وزیر محترم ورزش و جوانان به گیلان سفر نموده و با سه تن از پیشکسوتان فوتبال دیدار و با رئیس کنونی هیات فوتبال هم نشستی داشته است ؛ پرسیدم :
سفر مقامات به استان ها تابع یک پروتکلی است آیا این پروتکل رعایت شده است؟!
سفر وزیر محترم باید حتما تابع یک هدف مشخصی باشد این هدف چه بوده است؟
این که ایشان صرفا برای دیدار با سه پیشکسوت فوتبال به گیلان آمده باشد، نمی تواند باورپذیر باشد. اگر غیر از این است توضیح دهند.
امیدوارم صحت نداشته باشد اما شایعه ای منتشر شده که هدف نانوشته سفر ایشان حمایت از مسابقه یک طرفه ای است که قرار است شنبه برگزار شود.
روز شنبه ۲۵ فروردین در مجمع هیات فوتبال حضور یافتم به جز من یک نامزد دیگری آمده بود که به نفع رئیس کنونی هیات فوتبال ، کناره گیری کرد و من هم پس از عرض خیر مقدم و تبریک عید نوروز و عید سعید فطر گفتم :
من قصد نداشتم به دلایل کاملا روشن در مجمع امروز حضور یابم اما فقط آمدم به چند نکته اشاره کنم :
گفتم برگزاری مجمع فوتبال که نوعی انتخابات است، و قرار است ۴ سال آینده فوتبال استان را تعیین کند ، بی معنا شده است.
گفتم هیچ کدام از آداب برگزاری مجمع رعایت نشده است و گویی ما دعوت شده ایم که فقط گرمابخش انتخاباتی  باشیم که همه چیزش از قبل اماده است
گفتم من قبل از برگزاری مجمع به مدیرکل محترم گفتم اگر اراده شما حفظ رئیس هیات است به من بگویید که وارد نشوم و استعفا دهم اما ایشان گفتند که آقای تاج گفتن ایشان پسر خوبی هست و می خواهد ایشان بماند !
گفتم ، آقای تاج من ۳۰ سال برای نظام زحمت کشیده ام افتخار پاسداری و جانبازی دارم . چند سال است که از مشکلات می نویسم امروز آمدم فقط به شما بگویم از این پس وظیفه ام را نسبت به شما ، مدیرکل ورزش و فوتبال گیلان ادا خواهم کرد.
وادامه دادم به قول آن پیر مرد دانا که به وزیر دولت روحانی گفت من به شما می گویم آن چه لازم بود گفتم و الباقی را خودتان می دانید با این فوتبال نابود شده گیلان.
اگر خداوند توفیق دهد در باره مشکلات برگزاری مجمع فوتبال و مداخلاتی که انجام شد و وضعیت فوتبال گیلان ، باشگاه ها و مدیریت ورزش گیلان و … مطالبی خواهم نوشت. آقای مدیر : شیرین نمی شود طعم تلخ حرفهایی  که گفتی و می گویی!!!!!!!

 

 

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=43727
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.