• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
حسن رجیون پیشکسوت کارگری:

تدبیر و مدیریت علیرضا محجوب مثال زدنی است، این امر در توسعه خانه های کارگر اثبات شد

  • کد خبر : 45246
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تدبیر و مدیریت علیرضا محجوب مثال زدنی  است، این امر در توسعه خانه های کارگر اثبات شد

توسکانیوز/ حسن رجیون؛/پیش کسوت جامعه کارگری گیلان/این روزها شور و شوق وصف ناپذیریپیش کسوت جامعه کارگری گیلان در خصوصپیش کسوت جامعه کارگری گیلان تعرفه وزیری در مجموعه کار و تعاون و رفاه اجتماعی از جنس کارگر مطرح شده در دیدار با ریاست محترم جمهوری منتخب به این امر تاکید شده و متعاقب آن اشاره به […]

توسکانیوز/ حسن رجیون؛/پیش کسوت جامعه کارگری گیلان/این روزها شور و شوق وصف ناپذیریپیش کسوت جامعه کارگری گیلان در خصوصپیش کسوت جامعه کارگری گیلان تعرفه وزیری در مجموعه کار و تعاون و رفاه اجتماعی از جنس کارگر مطرح شده در دیدار با ریاست محترم جمهوری منتخب به این امر تاکید شده و متعاقب آن اشاره به اذهان عمومی شاید بتوان گفت به اتفاق به طرف حاج آقا محجوب توجه داده شدند اینکه این امر تاچه حد میتواند موجبات نشاط کارگران و بازنشستگان را فراهم آورد که در هر جمع و جماعتی بدون اینکه به این امر اشارتی شود خودشان آن را طرح می کنند و این نشان از وجاهتی است که حاج آقای محجوب بین کارگران دارد با توجه به نگرش فرا تشکیلاتی و فراجناحی ایشان و در مقاطع سخت برای همه کت کندن هیچ وقت به ورطه فراموشی سپرده نشده این شخصیت بیش از ۴۰ سال در عرصه کار و کارگری و تدوین قوانین و در جهت تسهیل تولید و توسعه تشکیلات کارگری تاکید و برسه جانبه گرایی همیشه حرف زیادی داشته مگر می شود تصویب قانون کار و تلاشهای وصف ناپذیرشان را به اتفاق دکتر کمالی از یاد برد و یا قانون شوراها را در جهت توسعه تشکیلاتی را به فراموشی سپرد و در مدت حضور طولانی در مجلس شورای اسلامی هم نظارت به اجراء قوانین و هم تدوین آن این جامعه را تاکید داشتن و حتی در سازمان بین المللی کار اثرگزار بودن و از همه مهمتر ساده زیست بودن در کنارش علم و بزرگواری ایشان و یک تشکیلات فراگیر کارگری که اعضاء زیادی را درخود دارد و در تمامی عرصه های دفاع از حق و حقوق کارگران اصرار داشتن درجائی که میتوان اجماع نمود و یک شرایط مطلوبی برای کارگران داد تفرقه آن هم اشاره به نگرش سیاسی ثمری نخواهد داشت این فرصت استثنایی است همانگونه که ریاست محترم جمهوری منتخب هم با این اجماع انتخاب گردیدند که در خیلی از محاسبات قرار نداشت اما چرا حاج آقای محجوب:

*شاید بزرگان زیادی در عرصه های تشکیلاتی حضور دارند که آقای دکتر کمالی گل سرسبد شان می باشند اما این دوره حضور فردی را می طلبد که قبلا به مناصب اجرائی فکر نکرده و همیشه با آن مخالف بوده و دیگران را ترجیح میدادند و خود به آنان مشاوره می دادند اما خصوصیات مدیریتی و نظم و تدبیر در این امر ایشان را برجسته ساخته و بنابراین میتواند منشاء خیرات و برکاتی برای این مجموعه باشد.
*در کنار کارگران قرارگرفتن و در تدوین قوانین شرکت داشتن در کسب علم هم مدارج عالی را طی نمودند و در این زمینه در تدوین مقالات و مقاوله نامه ها و حتی توسعه تشکیلات از طریق حضور مجموعه کارگری بین اتحادیه های کارگری هم سرآمد می باشند.
*تدبیر و مدیریت ایشان هم مثال زدنی است که این امر در توسعه تشکیلات کارگری در سطح استانها و ایجاد رفاهیات غیرقابل وصف در سراسر کشور زمینه تائید این امر را فراهم نمودند.
*از این ها فراتر تعاملات ایشان، با سعه صدری که دارند با همه اقشار از جمله کارگران و کارفرمایان در مقاطع مختلف که خود زبانزد خاص و عام میباشند.
*به توسعه تعاونیها توجه خاصی داشتن و به آن اهمیت داده و سعی دارند آن را به یک امر ایده آل مطرح کنند چرا که یک امر در اصل اقتصاد است.
*توجه به قانون و تاکید بر امر سه جانبه گرائی که همیشه در این گونه تصمیمها پیش قدم بوده اند. *اما آن چیز که اهمیت بیشتری دارد این است که وقتی آب باشد تیمم حرام است. وقتی که از درون خود تشکیلات مردی با موازین مطرح شده و برخورداری از توان مدیریتی داریم که مقبول افتاده همه باید در کنارش باشیم تا در راستای اعتلای جامعه کارگری قدمهای مؤثر داشته باشیم.
و بدانیم بنا به تاکید خداوند تبارک و تعالی و قرآن کریم و سفارش ائمه معصومین تا خودمان به تغییر فکر نکنیم و حرکت نکنیم ، دنبال معجزه نگردیم الان این فرصت به نحو احسن بروز نموده پس این بار همه با هم به این شرایط بیاندیشیم وبه حضور فردی مؤثر تلاش داشته باشیم تا تحولاتی را در این امر شاهد باشیم و فردی از جنس کار و تلاش در مصدر وزارت کار قرار گیرد مطمئن باشید که این انتخاب بنوعی برد،برد خواهد بود و همه از آن منتفع میگردند بدانید فرصت استثنائی است و اگر از دست بدهیم افسوس خوردن دردی را دوا نخواهد کرد .خدا آنچه خیر است به جامعه کارگری ارزانی و عنایت فرماید.

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=45246
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.