• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
در پی آتش سوزی مهیب صبح امروز:

بیماران بستری بیمارستان قائم رشت به ۹ بیمارستان دیگر درگیلان منتقل شدند

  • کد خبر : 44824
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
بیماران بستری بیمارستان قائم رشت به ۹ بیمارستان دیگر درگیلان منتقل شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: ۱۱۴ بیمار بستری دربیمارستان قائم رشت به علت آتش سوزی مهیب این بیمارستان به ۹ بیمارستان استان منتقل شدند

توسکانیوز/محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره حریق مهیب بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم (عج) رشت ، گفت: از دقایق نخست وقوع حریق در بیمارستان، قرارگاه عملیاتی برای انتقال، بستری و ادامه درمان بیماران در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این آتش سوزی ساعت یک و ۱۳ دقیقه بامداد رخ داد و در زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری بودند که ۱۰۹ بیمار در بخش عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.
به گفته آشوبی ، ۲۸ نفر به پورسینا ۴۴ نفر به رازی ۷ نفر به ولایت ، ۱۸ نفر به حشمت، ۲ نفر به الزهرا، یک نفر به پیروز لاهیجان، ۱۰ نفر به بیمارستان پارس، یک نفر به آریا و ۳ نفر به بیمارستان امام خمینی صومعه سرا منتقل شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی بیماران از محل بیمارستان به دیگر مراکز درمانی منتقل شده‌اند، گفت: متاسفانه تاکنون ۸ بیمار در این آتش سوزی جان خود را از دست دادند

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=44824
  • منبع : خبرگذاری صدا و سیمای گیلان

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.