• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

اگر حلیمی هم بوده، قبل از ما برده‌اند. دیگر خبری نیست!

  • کد خبر : 45911
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
اگر حلیمی هم بوده، قبل از ما برده‌اند. دیگر خبری نیست!
به قلم محمود حسنی‌پور/معاون پشتیبانی ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان

توسکانیوز/محمود حسنی‌پورمعاون پشتیبانی ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان طی یادداشتی در توسکانیوز در پاسخ به توهین یک فعال فرهنگی اجتماعی به اصلاح طلبان نوشت؛جناب آقای مومن صالحی سلام
مرقومه توهین‌آمیز شما به اصلاح‌طلبان گیلان را در سایت هم‌نظر و هم‌فکر شما «حکایت گیلان» مطالعه کردم. نظر شما را به مطالب زیر توجه می‌دهم:
۱- جناب مومن صالحی با کدام دلیل و مدرک احزاب اصلاح‌طلب را توخالی می‌خوانید؟ اگر چنین است، کدام تشکیلات در گیلان که ۶۴ درصد به پزشکیان رای داد و در سطح کشور از این حیث پنجم شد، عامل اقناع و تهییج مردم جهت آمدن پای صندوق رای بودند؟
۲- آیا شما نسبت به افراد تعرفه شده برای استانداری گیلان شناخت کافی دارید؟ آیا مدیریت در سطح ملی و چند دوره نمایندگی مجلس، داشتن مدرک دکتری از دانشگاه تهران، عضویت در هیات علمی دانشگاه‌های کشور و نوشتن ده‌ها مقاله وکتاب برای این سمت کفایت نمی‌کند؟ دو جوان حاضر در لیست نیز واجد ویژگی‌ها و شایستگی‌های برجسته‌ای می‌باشند. خانم حاضر در لیست دارای مدرک دکتری، استاد دانشگاه و مولف چندین کتاب و مقاله می‌باشد و جوان دیگر نیز هرچند نسبت به سایرین از تجربه کمتری برخوردار است، اما به نوبه خود سابقه اجرایی قابل دفاع و عملکرد درخشانی دارد. من و شما باید از جوانان توانمند دفاع کنیم نه اینکه سد راه آنان شویم و با اغراض سیاسی باعث یاس و ناامیدی جوانان استان شویم.
برادر اجمندم، ما هم چند جلد کتاب همچون شما خوانده‌ایم. ما برای استان و کشورمان احساس تکلیف کرده و پا به میدان انتخابات گذاشته‌ایم. هم هزینه مالی کرده‌ایم و از آبروی خود هزینه کرده‌ایم و اگر پزشکیان برنده نمی‌شد، معلوم نبود چه سرنوشتی برای ما رقم بخورد.
ما از هول حلیم در دیگ نیفتاده‌ایم. بنده پاک‌دستی خود را در طول سال‌هایی که مسئولیت اجرایی داشتم ثابت کرده‌ام.
تازه اگر حلیمی هم بوده، قبل از ما برده‌اند. دیگر خبری نیست.
خدایا عاقبت ما را ختم به‌خیر بگردان.

محمود حسنی‌پور
معاون پشتیبانی ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=45911
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.