2

آغاز به کار ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان

  • کد خبر : 44830
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
آغاز به کار ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان

توسکانیوز/عباس رستمی رییس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان طی گفتگویی با تحریریه این رسانه خبری اظهار داشت : خوشبختانه با توجه به اقبال و استقبال عمومی آحاد جامعه نسبت به کاندیداتوری شخصیت فهیم ، فرهیخته و دانشمندی چون دکتر پزشکیان همواره در چهارچوب اعتقادی خویش گام برداشته و هرگز نسبت به  مسیر […]

توسکانیوز/عباس رستمی رییس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان طی گفتگویی با تحریریه این رسانه خبری اظهار داشت :
خوشبختانه با توجه به اقبال و استقبال عمومی آحاد جامعه نسبت به کاندیداتوری شخصیت فهیم ، فرهیخته و دانشمندی چون دکتر پزشکیان همواره در چهارچوب اعتقادی خویش گام برداشته و هرگز نسبت به  مسیر عقلایی در نظر گرفته ی خود ، تخطی ننمود که کارنامه ی سیاسی و عملکردی ایشان گواه بر این مدعاست ، پس از سلسله جلساتی که با سیاسیون ، احزاب اصلاح طلب و برخی از فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان لاهیجان داشته ایم ، الحمدلله آغاز به فعالیت ستاد دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان را با توجه به مشخص شدن ارکان اصلی آن اعلام می نمایم .

رییس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در شهرستان لاهیجان همچنین افزود : به نوبه ی خود به عنوان یک شهروند به نمایندگی از ستاد دکتر پزشکیان در لاهیجان از تمامی آحاد جامعه ، اقشار و صنوف مختلف ، نخبگان ، فرهنگیان ، کارمندان دانشجویان شریف که تمایل به همکاری در  این ستاد دارند می خواهم که به ما پیوسته و در این مسیر یاری مان نمایند .

وی در پایان  با ارائه شماره تماس خود اعلام نمود : همه می توانند در کنارمان باشند چرا که مسیر عقلانیت ، مسیر حذف افکار و سلایق مختلف و جریانات سیاسی نیست.

شماره تماس رییس ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در لاهیجان
۰۹۱۲۱۷۲۵۴۸۷


 

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=44830
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.