به گزارش خبرنگار توسکا نیوز ازفومن :جمعی ازشهروندان این شهر نسبت به عملکردمدیریت شرکت مخابرات این شهرستان ابراز نارضایتی کردند وافزودند.پس ازگذشت ۱۵ماه ازنصب وراه اندازی فیبرنوری،مخابرات بابرخی ازمشترکان تماس گرفته ومدعی شده که هزینه مودم فیبرنوری پرداخت نشده است ، این درحالی است که شهروندان تاکیدمی کنند.مخابرات بدون دریافت وجه هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهدوتمامی مبالغ مربوطه درهمان زمان پرداخت شده است.
همچنین یکی ازشهروندان درگفتگوباخبرنگارپایگاه خبری توسکا نیوز افزود؛ اکنون پس ازگذشت بیش ازیک سال ونیم،چگونه مردم می توانندثابت کنندباکدام کارت بانکی هزینه مودم راپرداخت کرده اند؟این موضوع باعت سردرگمی ونارضایتی گسترده درمیان مشترکان شده است و مردم فومن همواره ازضعف مدیریت وبی نظمی درمخابرات شهرستان گلایه داشته اند، آنها همجنین از فرماندارفومن ،مسئولان مخابرات استان خواستار شدند تا برای رسیدگی به این معضل اقدام ویژه کنند .