• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
4
رئیس هیئت تکواندو شهرستان رودبار:

قهرمان پروری سرلوحه اهدافم قرار دارد

  • کد خبر : 42110
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
قهرمان پروری سرلوحه اهدافم قرار دارد

به گزارش خبرنگار  توسکا نیوز  از رودبار ؛ یک بانوی رودباری توانست عنوان برتر کشور را در رشته ورزشی تکواندو از آن خود کند. زهرا فراهانی تبرته اولین داور بومی شهرستان رودبار و مربی مطرح و رسمی به عنوان اولین بانوی رئیس هیئت تکواندو کشور با تلاش های مکرر و مثمر ثمر خود در نخبه […]

به گزارش خبرنگار  توسکا نیوز  از رودبار ؛ یک بانوی رودباری توانست عنوان برتر کشور را در رشته ورزشی تکواندو از آن خود کند.
زهرا فراهانی تبرته اولین داور بومی شهرستان رودبار و مربی مطرح و رسمی به عنوان اولین بانوی رئیس هیئت تکواندو کشور با تلاش های مکرر و مثمر ثمر خود در نخبه پروری، قهرمانان خردسال تا جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد، وی در گفتگو با خبرنگار توسکا نیوز عنوان کرد: هیئت تکواندو رودبار هیچ حمایتی از هیچ اورگانی دریافت نکرده و تمامی افتخاراتی را که کسب کرده ایم بدون حمایت اسپانسر بوده است.
وی ادامه داد: از متولیان امر استمداد دارم که در راستای تعالی تیم تکواندو رودبار و اسپانسری که در قهرمان پروری حامی تیم باشد، دریغ نورزند. فراهانی اظهار داشت:با کمترین امکانات در نقطه رشد ایستاده ایم، باشگاه‌های شهرستان کمترین تجهیزات را دارند، حتی برای تمرین با کمبود وسیله میت روبرو هستیم.
فراهانی عنوان کرد:شهرستان رودبار بزرگترین شهرستان استان گیلان می‌باشد، و از داشتن خانه تکواندو محروم است.
وی ادامه داد: رودبار نخبه‌های زیادی در رشته‌های علمی و ورزشی دارد، اما با امکانات کم روبرو است. وی گفت: در صدد هستیم مکانی را برای خانه تکواندو مهیا کنیم که نیاز مبرمی به اسپانسر دارد. فراهانی درادامه گفتگوگفت: ورزش تکواندوی رودبار با مشکل کمبود تجهیزات مواجه شده است. فراهانی ۶ باشگاه در رده سنی خردسالان نوجوانان و جوانان «دختر» را پوشش می‌دهد، این مربی دلسوز صد راه برای ناامیدی داشت، اما با کمترین امکانات ادامه داد و مدال‌های افتخار آفرین مکررِ طلا و نقره و برنز را در مسابقات استانی بارها کسب کرده است. فراهانی در پایان چنین گفت: ۲۲ سال در رشته تکواندو فعالیت دارم و تاکنون هیچ درخواستی برای مسائل شخصی از متولیان امر نداشته‌ام و هیچ خدماتی دریافت نکرده‌ام، کمترین حمایت می‌توانست بیمه بازنشستگی یک مربی باشد که در هیچ جلسه‌ای حتی مطرح نشده است، اداره ورزش و جوانان استان برای قهرمان پروران و مربیان رشته‌های ورزشی کمترین حمایت را قرار نداده است. جامعه‌ای که ورزش را سرلوحه دیگر برنامه‌های اجتماعی قرار دهد می‌تواند از محیطی سالم برخوردار باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://tooskanews.ir/?p=42110
  • منبع : توسکانیوز

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
    دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری توسکا نیوز منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.