ولی جهانی افزود: معرفی فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری گیلان، بررسی مشکلات سرمایه گذاری در این بخش و برپایی کارگاههای تخصصی در راستای بومی سازی ظرفیتها و معرفی توانمندیهای بومی هر شهرستان برای هدایت و راهنمایی سرمایه گذاران حوزه گردشگری از اهداف عمده برپایی این نمایشگاه است.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، ۴۸ شهر از مجموع ۵۲ شهر این استان در این نمایشگاه مشارکت و مهمترین توانمندیها و محصولات مرتبط با حوزه گردشگری را عرضه میکنند.
جهانی گفت: تاکنون ۵۰ فرصت سرمایه گذاری از سوی شهرداریهای استان گیلان به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است و پیش بینی میشود فرصتهای ارائه شده در این بخش به ۲۰۰ مورد برسد.